Veronika bestämmer sig för att dö.



Kikade på denna nyss och usch vilken film!! .. Underbar men ändå hemsk, känns i hela kroppen att man sett den kan jag säga er..!!!!


Info från baksidan av fodralet:
Veronika har allt man kan önska sig. Hon är vacker och framgångsrik, och en lysande framtid väntar henne. Men trots det bestämmer hon sig för att ta sitt liv. Hon vaknar upp på en mentalklinik där hon får veta att hon bara har fem dagar kvar att leva. Och först med vetskapen om att hon snart ska dö, börjar Veronika till slut lära sig att leva.

Det är ett bra grepp om vad filmen handlar om, dock får hon aldrig veta det om fem dagar. Utan hon får veta att hon har ett par veckor kvar, max. Sjukt underbar film, se den!


Fått för övrigt in lite frågor som jag tänkte besvara senare mot kvällen..!

Kommentarer
Postat av: Joel

Haha jag vet inte, nånting på spegeln i alla fall, säkert mascara eller nå från emelie eller syrran :)

2012-02-01 @ 14:12:57
URL: http://jjoelbjurholm.blogg.se/
Postat av: jessica - mamma till joline

Va bra :) men va knepigt. Då dessa kunde man iaf byta ut framsidan, duger för mig när den ändå var så billig :)

2012-02-02 @ 09:38:55
URL: http://jessiplusett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0