Billigaste katten i byn..!

Ni kan inte ana hur otroligt billig Nelson är idag!
Jag har haft catfight med honom heela morgonen, vaknade av att han satte klorna i tårna på mig, sen bara fortsatte det. Benen, låren, rumpan, armarna, armvecken.. ALLT! Han har rivit mig som om det inte funnits någon morgondag, har revor överallt! .. Kattjäkel! .. Men men, det är sånt man får räkna med med kattungar..
Får inte ens vara ifred vid datorn, då ska han vara på tangentbordet och hoppa och trampa.. Usch idag är det mycket gnäll känner jag..!!

För övrigt så tycker jag ändå fortfarande om dom små liven, ♥

På tal om inget och på tal om annat så håller jag på att fila på en ny bloggdesign, den 20e får vi ju internet i lägenheten så då blir det massa nytt vill jag lova! .. Förbereder inlägg och bilder för fulla muggar!! Dock kan jag ju varna att katterna kommer finnas på de flesta bilderna, haha!
Så har du något förslag om inlägg så ska jag fixa det, ett löfte!!

Kommentarer
Postat av: johanna

klipp klorna på dom, de gjorde jag.......

2012-01-11 @ 20:19:44
URL: http://redshavemorefun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0