Katt sökes..!

Efter vad som känns som hundra år av tjat har Rickard äntligen gett med sig och gått med på att jag ska få skaffa katt!
Helst två hankatter är det vi söker, dock verkar det vara tomt på katt marknaden.. Bara för att jag vill ha! Haha

En vän skulle höra efter med någon hon trodde kunde ha så hoppas de finns en eller två pojkar kvar som skulle kunna få flytta hit till en rimlig summa =) saknar kattmys! Varit utan katt i ett halvår nu och de känns som en bit saknas, så det kommer verkligen passa me katt känner jag =)

Nej nu ska jag försöka somna, tog en powernap nu på em så är inte trött längre, drygt! Dock hade jag sjuk spänningshuvudvärk så..


Kommentarer
Postat av: Föreningen Förvildade Katter (FFK)

Hej!



Nu vet vi inte riktigt vart du bor men Föreningen Förvildade Katter (FFK) har många katter i Skåne som letar efter ett hem!



Hör gärna av er till oss!



Mvh FFK



www.facebook.com/ForeningenForvildadeKatter

www.katt.cc

2012-03-29 @ 23:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0