.. och klockan är bara tolv!!


Jag har bara varit vaken i 2,5h men det känns som om jag varit vaken i hundra.. Finns ingenting att göra!! .. Klev upp för jag skulle hämta brorsan i stan, försov mig lite men åkte till mamma och pappa och hämtade pengar för gardiner sedan ringde jag brorsan. Då hade han glömt av att jag skulle hämta honom så Sandra var redan påväg.. Så det blev inge stan för min del, vilket resulterade i att nu sitter jag här och har så in i nordens tråkigt att jag går snart under..!! Katterna härjar med varandra och om vart annat känner jag tänder i tårna men de biter inte utan bara sätter tänderna emot.. Rickard har fått sig en ofantlig sovmorgon vilket jag börjar ångra att jag gett honom då jag faktiskt har tråååkigt..

Fundrar om jag ska fixa i ordning löshåret och fota lite gran? Jag färgade ju några teser röda här för inte så länge sedan så det kan jag u ge er ett inlägg om.. Men jag har ändå tråkigt..

Åkte för övrigt skridskor med Sandra igår, sisådär 23:10 hämtade jag upp henne, ville så gärna åka! Det var iskallt och isen var hemskt dålig så det blev ingen lång stund..

Jaja, där har ni lite gnöl och gnäll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0