Massa svammel!

Igår jobbade jag 14:45-22:15 och sen så åkte jag och Emelie runt på stan hit och dit och hamnade på någon fest som Rickard var på, fick träffa nya grannen där också. Trevlig prick! Nu ligger jag i Emelies säng och är sjukt trött och väntar på klockan, hon börjar jobba två då ska jag till Rickard och pussas lite (är på världens-mega-Rickard-humör!!!!) sen är det jobb även för mig 15:15-22:15.. Sen är jag ledig tills onsdag. Imorgon ska vi till mamma och pappa och hälsa på och passa på att städa bilen nu när det är superfint väder, gillas!! Så kommer vår minsta familjemedlem också.. Nice price det alltså!! =) Nej nu ska jag lata mig lite till!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0