Hur min vecka ser ut!

Idag var det utbildning mellan 08:00-12:00. Blev helt slut i huvudet! Åkte hem, åt lunch och begav mig sedan in till Julia. Kikade på film och tog det bara lugnt! Sen hem och var hundvakt en stund för att sedan gå ut och gå. Nu blir det sova för imorgon börjar jag jobba på riktigt!! (Idag räknas faktiskt också då jag får lön för idag.) Så imorgon så blir de ganska så lugnt på bloggen då jag jobbar mellan 08:00-17:00 och sedan ska jag hem och vila sen blir de majbrasor för hela slanten! Sen är jag ledig onsdag, jobbar 08:00-17:00 på torsdag men fredag blir kortare dock, bara 08:00-12:30! Börjar hårt, men de är pengar! Äntligen tjänar jag mina egna pengar igen!

Godnatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0