• • Älskade film! • •

Är så galet irriterad på mitt redigeringsprogram just nu! Gjorde i ordning en bild som tog en evighet att greja med för har filmkväll, när jag skulle spara bilden så hängde sig programmet och hela bilden blev förstörd! Så irriterande när jag lär använda en massa olika program för att få till det så som jag vill ha det.. Grr!
Men men ser iallafall på film, "Another happy day" rekommenderas än så länge INTE! Sämre film får man leta efter! Och såklart "Hotel Tranzylvania", barnfilmstönt som jag är så är denna filmen den bästa jag sett! Fast de ska vara engelsk tal då de är Adam Sandler som är rösten! Dör lite varje gång jag ser den då den är så rolig!
Haha nej nu ska jag fortsätta titta på den där knäppa film!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0