Kampen mot mig själv!

Så har jag börjat på allvar igen, men denna gången ska jag se till att hålla det. Tack vare av att jag och Therese har gjort det till en "tävling" (dock en tävling där vi ska peppa varandra.) så känns det mer troligt att jag kommer försöka att hålla i detta. De där 3 hamburgarna ska bli åtminstone 300, sporre till mig själv. Men vi börjar på delmålet 50st iallafall.. Lite realistisk måste man ju hålla det! Kämpa Madde!
Ni i min närhet får gärna vara med och sporra, men gör det på rätt sätt för Guds skull! Tjat gör bara att jag till slut ger upp.

Nej nu ska jag ta och sova om jag ska orka upp imorgon!
Här har ni resultaten av de senaste 13-14 timmarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0