Hann även fota mig en sväng.

Hejsan alla älskade. Ett tag sedan jag skrev sist. Blir lite dåligt då de är massa fint väder och en herrans massa jobb. Men lite då och då tar jag ju faktiskt mig tiden för att blogga lite. Om så bara lite så är det ju bättre än inget, dessutom massa bra för framtida jag som kommer sitta och fnissa mig igenom allt detta och undra hur jag kunde se ut si och så. Vet att jag redan sitter så gällande 2007-2010 på bloggen iallafall, men vad många fina minnen man har! 
 
har lyckats hitta på ett underbart "paradis" här hemma i krokarna. Det är kanske inte så speciellt egentligen. Men det är fint, man är ensam och så sitter man precis vid vattnet och får höra kluckande ljudet. Så nu på kvällskvisten så kom jag på huxflux att jag ville fånga några bilder vid mitt paradis i solnedgången, sagt och gjort. Ni finner bilderna nedanför detta inlägget eller HÄR!! Så passade jag även på att ta några kort på mig själv när ljuset låg så fint och mitt hår fick sig en riktigt röd lyster! Lite roligt är det väl ändå att jag faktiskt besökt mitt "paradis" lite titt som tätt genom åren men aldrig riktigt sett tjusningen förens nu? En gång blev jag tillochmed fotograferad på platsen, för två år sedan (Länk)
 
Vid mitt paradis på jorden trivs jag bäst. ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0