Liten "De-senaste-dagarna" uppis!

Hejsan alla fina! Nu är de ett par dagar sedan jag skrev.. Haft fullt upp! Haha.. 
Idag tex har jag diskat, fixat med diskmaskinen och tvättat hela dagen! Dessutom har jag rensat lite bland mina kläder och plockat undan hela två kassar med kläder som blivit för stora, boost utav bara den! Plus fjäderpyntat lite.. Skrattat en del med mamma åt mina "fina" påskpynt jag gjorde när jag var liten.. Haha, galet fult! 
 
Vill dessutom påminna er om att ställa fram klockan en timme inatt!! SOMMARTIDER HEJHEJ SOMMARTIDER! 
 
Nu har jag kabbat ikull mig för att strax somna till ett Desperate avsnitt.. Imorgon kommer tjocka släkten på påskmiddag, sen blir de häng med Julia då hon flyttar på måndag så ska hjälpa henne med det! Kommer bli skoj! 
 
Nej, nu har ni fått en liten uppis.. Så nu ska jag läsa ikapp på bloggarna jag följer sedan köra igång avsnittet, vi hörs säkert imorgon! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0