Min lista för i år och 5 år framöver!

En lista över vad jag vill försöka åstadkomma under 2013, med förutseende att allt inte kan uppfyllas men det skall uppfyllas någon gång de närmaste 5åren:

• skaffat ett jobb.
• flyttat hemifrån.
• blivit kär i någon/något.
• kommit minst halvvägst med min viktnedgång.
• gått på bio.
• skaffat ny garderob.
• färgat håret orange (sådär fin orange inte brandorange.)
• skrattat en massa.
• joggat en mil.
• haft alla syskonbarn på övernattning (med förutsättning att jag flyttat hemifrån.)
• doppat tårna i havet.
• varit i Örebro.
• fotat en plats jag aldrig varit på förr.
• börjat simma.
• skaffat en dator som har funktionerna jag vill att den ska ha.
• tatuera mig.
• varit på museum.
• hittat en hobby.
• skriva min bok.
• skaffa katt igen.
• skaffat gymkort.
• se en kändis.
• börja följa någon ny serie som egentligen inte är min smak.
• ta upp kontakten med förlorade vänner.
• vara nöjd med min tillvaro.
• nå målvikten.
• pierca naveln.
• fotat fåglar.
• fotat månen.
• köpa en extern blixt till kameran.
• bott en helg på hotell.
• gå på massage.
• tapetsera en fotovägg.
• publicera en bild.
• börjat på en aktivitet.
• Sätta ihop en massa album.
• bloggat i tio år.
• sett alla klassiska filmer som tycks tillhöra "allmänkunskapen" (ni kan ju börja tipsa om vila de är!)
• lära mig min kamera utantill.
• kunna franska igen.
• åkt på en roadtrip utan bestämt mål.
• varit utomlands.
• gått på ett bröllop enbart som gäst och inte fotograf.
• kastat porslinstallrik i väggen a la Greekstyle.
• läst en bok som sopat bort mattan för mig.
• fota en soluppgång samt Solnedgång.
• varit på akvarium.
• skaffat drömkameran.
• gått och sett en pjäs.
• gjort iallafall 10/50 sakerna i denna lista!

Får stryka sakerna allt eftersom jag gjort dem. Hoppas en massa på att jag lyckas göra det mesta av dessa sakerna iallafall!


Kommentarer
Postat av: Moster

Du glömde en grej ... Hälsa på moster

2013-03-24 @ 07:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0