Serie o svammel.


En serie som jag hade så sjukt svårt för i början när det kom men som jag kommit att finna underhållande. 
Oftast så brukar man kunna definiera sig i en karaktär inom en Serie som man fastnat för, men har dock inte passat in mig i denna. Är varken ruskigt intelligent eller ruskigt korkad. Hmm. Svårt! 

Ligger i sängen redo för sömn, dock har jag haft oerhört svårt att somna före tre, även fast jag ligger till sängs tidigt. Det börjar tära på krafterna när man börjar åtta varje morgon. Utom imorgon, har sovmorgon och börjar inte förens ca 13. Så galet skönt! Men det känns som att John Blund knackar på min axel redan nu, så ska lägga undan telefonen och hoppas på det allra bästa! 
Önska mig lycka till ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0