Jag, mig själv och våra 50 egon.

Ligger i soffan och är helt slut i fötterna efter en kväll i högklackat! Haha..
De senaste dagarna har varit extrema åkturer i bergochdalbanor, men det kan bara bli bättre!
Rensa och sortera ut dålig energi och tänka positivt!

Helt otroligt skönt att ha mitt EGNA hem! men även otroligt ensamt efter att ha bott med mamma och pappa och tre hundar i hundra år. Men kommer väl vänja mig tillslut av att de är så tyst, tur jag har en köksklocka som tickar super högt så de inte är heltyst!

Nej nu ska här kikas färdigt på skräckfilm (ej smart när man är själv och mörkrädd!) och sedan soooooova!

Puss & kram till alla underbara!
Till er andra:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0