Första riktiga sjukstugan i lägenheten.

Huvva, legat här på den lakanklädda soffan i två timmar och håller redan på att klättra på väggarna. Detta med att vara sjuk är inte min grej! Speciellt inte när det kommer till att jag egentligen skulle jobbat idag, går miste om tre dagar. Fy farao säger jag bara. Men men, hade de bara varit en simpel förkylning hade jag gått ändå. Men här hemma hos mig har magsjukan flyttat in. Har inte haft de på flera år så känner mig mer död än levande..


Så ligger med täcket upp till näsan och ser på de sista skivorna på satc. Perfekt! Doftljusen kanske känns lite logiska eller vad säger ni? 

Tur i oturen att jag har en massa tidsinställda inlägg som kan roa er för nu orkar jag inte klicka på telefonen nå mer. Så puss och hej leverpastej! 

Kommentarer
Postat av: Emma

Krya på dig!<3 hoppas du fick rester kvar av gottekäk igår så du slipper fixa:o (ps, drygt att inte emoijisar fungerar)

Svar: Klart de blev över! Men de e ju tyvärr magsjuka jag har :( men har lyckats fått i mig en macka åtminstone! Så de värsta är nog över!
Madelene Holmström

2014-12-02 @ 12:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0