IKEA ljus, mumma säger jag!

Om man kunde önska sig något oändligt så skulle jag önska mig en livsförbrukning på dessa ljusen. 


Fick det första paret i födelsedagspresent av Johan och Johanna, sedan dess så köper jag nya om och om igen. det är nog de allra godaste ljusen jag doftat på någonsin! Snart så är även dessa slut, så blir nog en tripp till Borlänge här framöver så jag kan ersätta dessa med ytterligare nya ljus. Igen och igen och igen. Så om man kunde önska sig något oändligt, så en livstids förbrukning av dessa ljus. Låter väl ändå inte allt för krävande? 

Kommentarer
Postat av: Emma

Var har du köpt dessa då??:D

2014-12-03 @ 13:44:59
Postat av: Madelene Holmström

Men älskade Emma, det står i rubriken! På IKEA ;)

2014-12-03 @ 13:51:15
URL: http://madde91.blogg.se/
Postat av: Emma

HAHAHAHAHA, snacka MISS xDD

2014-12-03 @ 20:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0