Lite allt möjligt.

Denna veckan har varit hektisk på alla sätt och vis. Sovit kalastråkigt, haft huvudvärk i princip varje minut varje dag. Jobbat över.. 
Men idag på jobbet hade vi jul efter att barnen gått hem, vi öppnade paket och åt julmat. Hade det jätte mysigt! 


Mitt paket med mitt klockrena rim som var jätte svårt tydligen, innehållet var iallafall två elektriska salt- och pepparkvarnar. Kravet var att klappen skulle börja på bokstaven E. Som om det är så lätt då? Men lyckades till slut! Min första tanke var faktiskt elvisp, vilket de chansade på när de läste rimmet. Men de hade fel! 

Nej nu ska jag göra något åt mitt bombnedslag till hem, överväger på att hämta upp julgranen och klä den. Kanske kanske inte, inte bestämt mig än. 

Kommentarer
Postat av: Emma

KLÄ DEN!!

2014-12-17 @ 20:11:48
Postat av: emma

SKRIV MERAAAAAA

2014-12-18 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0