Så var denna onsdagen slut.

Planen var idag att jag skulle städa ur lägenheten från alla baciller. Kom så lång som köket, efter det så hoppade jag in i duschen. Hux flux så fick jag nässelutslag över hela benen. Älskar min kropp när den jobbar mot mig totalt. Efter de så vart de massa tv-tittande, lite hopplockande så jag kan dammsuga imorgon. Nu ligger jag på soffan och myser med min ljuslykta tänd som jag fick i julklapp på förra jobbet av en kund. 


Som jag befarade när jag skrev det tidigare inlägget (tidsinställt) så tog ljusen slut igår kväll. Så nu är de lyktan som gäller tills jag tar mig till IKEA. Emma, IKEA, haha .. 

Imorgon till lunchen så är äntligen dessa timmar över! Då ska jag lämna denna lägenhet! Kommer hänga på dörren innan! Fy vad skönt de ska bli! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0