Detta med att söka jobb..

Vilken pärs det är att vara arbetslös sommartid. Alla är fulla med senestervikarier, lämnat ut ett antal CVn och sökt en herrans massa jobb på platsbanken, samt skickat ut en hel drös med spontanansökningar. Imorgon ska jag ringa ett samtal som förhoppningsvis kan leda till ett jobb, då jag blivit kontaktad förr därifrån då jag varit efterfrågad. Någon som läser min blogg och känner att dom behöver dolk kan maila mig på [email protected] om de vill ha någon som är sjukt arbetsvillig. Pretty please. 


Annars rullar dagarna på i full takt, här har ni en av mina tillfälliga sambos. Fyra stycken är jag nu uppe i. Har åtminstone någonting att göra om dagarna, ett tag till iallafall. 

Nej ut och steka i solen en stund. Vi hörs! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0