En snabb-enbart-text uppdatering

Hejsan hoppsan lillebror, vilken dag det varit som sagt var.. Herreminjesus. Hunnit iväg till Ludvika en sväng idag, regnet bara öste ner så såg ut som en drönkt hund när jag väl var tillbaka. Så kläderna hänger på tork och håret blev i stort behov av att tvättas´, sjukt irriterande. Dock har jag lyckats fått med mig badsällskap till kvällen. 
 
Sitter på en dator var jag inte har en endaste bild eller någonting på, så därför bara en ihopknåpad "god eftermiddag" skylt gjord på picmonkey.com så inlägget inte blir allt för tråkigt. Det är inte ofta jag publicerar utan bild. Men ibland får det bli så. 
 
Nu ska jag försöka komma på någonting att göra då jag är i fas med Chasing Life, fanns bara sex stycken avsnitt än så länge på den serien. Redan totalt fast! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0