Long time, NO see.

Så har det hunnit gått en herrans massa dagar sedan jag skrev sist. Har hunnit med massor på denna tiden! Bland annat fyllt år. Fick en massa fina presenter, vågar inte återupprepa dem dock utifall jag skulle missa någon. Men kan visa en bild på "två" av dem, eller ja jag fick fatet samt ljusen av Johan och Johanna, sedan fick jag karameller av Julia. 


Fick som sagt en herrans massa mer, men med risk för att glömma så säger jag inte så mycket mer än så. Ljusen doftar underbart! Luktar i hela lägenheten och då är de inte ens tända! 

Just nu sitter jag i soffan och väntar på att mitt telefon batteri ska besluta sig för att skjuta i höjden, sedan blir det allt en promenad. Skönt i detta väder kan jag tro. Men det märks. Tar med mig en långärmad utifall det visar sig vara bara massa blåst. Skönt med lite solljus dock! 

Hör på mig, här sitter jag och pratar om vädret som en annan dålig raggningsreplik! Haha galet! Nej nu ska jag plocka fram ur frysen det som senare ska resultera i lunch. Så kan telefonen få en liten pause från mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0