En liten del ur mitt liv.

Dagarna går på i vanlig takt. Idag har det varit nationaldag, röd dag. Alltså en hel dag tillsammans med mitt hjärta. Vi åkte och plockade upp det lilla hjärtat vid två-tre tiden. Sedan dess har det bara varit mys, jag och min lilla familj samt hjärtats fina familj. 

Till kvällsmat gjorde jag en tacopaj, den blev uppskattad av båda mina kära. Tallrikarna blev tomma och nästintill ingen mat under matstolen, som det annars brukar kunna vara. Ser detta som ett bra betyg. 

Imorgon ska vi troligtvis ut och fiska med fina vänner. Iallafall umgås och bara vara och lyssna på massa barnskratt, mysigt ska det bli! 


Bjuder på en bild på mig och Miranda från igår när vi skyddade oss från regnet medan vi inväntade att mamma skulle köra hem det lilla trollet! Fina barn! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0