Intresseklubben antecknar, eller hur?

Just för tillfället sitter jag nog i bilen påväg hem för lite lunch innan nästa kund. 

Under tiden tänkte jag underhålla er med mitt världsintressanta svammel. Idag är ämnet Grey's Anatomy. Som går ikväll 21:00 på femman för er sin inte är inbitna fans som mig. 


Lullat runt på nätet och kikat o haft mig och ser att det kommer minsann säsong 11 & 12 också! Vilket känns jätte jätte bra! Men vad mer kan egentligen hända i denna serie? Allt har ju redan hänt, haha.. 

Nu fick jag ett enormt sug efter att kolla på Desperate Housewives, undrar om man ska nöta sig igenom de igen? Dock så hjälper det ju inte mina vaga försök att lämna soffhänget. Men så värt det. 

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0