Min nya mani.. Lampor! (Hjärta, hjärta, hjärta!)

Lika chockerande det är att jag är helt inne i blommor kommer det vara att jag blivit en tok på inredning.. Tidigare så har det varit blahablaha när det kommit till den biten. Men inte längre! Om man bortser från alla underbara ugglor som pryder olika delar av mitt hem så är det lampor som just nu är favoriten. 
Jordgloben är ju för underbar! (Dock gick glödlampan igår så den lära bytas ut.) och sedan den svarta i sovrummet från rusta (syns i videon tidigare.). Sedan har jag ju lampan som jag köpte på IKEA förra veckan, älskar skärmen! Men den bästa är dock denna.. 


Införskaffad tidigare i år på rusta även denna. Det behöver inte kosta en massa pengar för att vara fint, bara man gör det till någonting fint! Den fyller upp mitt mastodontfönster helt perfekt och är över lag helt perfekt. Kan man vara kär i en lampa? Isåfall är jag det, i denna. 

Tänka sig, ett helt inlägg om en lampa. Fy vilket intressant liv jag lever. 

Over and out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0