Renoveringsplaner.

Ligger hemma på sängen o läser en massa inredningsbloggar och kikar tunt på Facebook och blir galet taggad till att renovera skrutthallen.. Ska börja mäta och planera och tänka. Till hösten hade jag tänkt att hallen ska vara klar, förhoppningsvis tidigare. 


Behöver till drömhallen:
Gammal bokhylla (loppis i sommar.)
Färg, vit samt grå. 
Tapeter (har redan hittat vilka.)
Erbjuda Roger nå kalasbra för att göra ett elementskydd åt mig. 
Möjligtvis en bit matta för att byta ut korkmattan. (Om jag får för HV.)
Nya tröskellister. Helst svarta. 

Bara mindre saker som kostar en förmögenhet liksom, haha.. Alltid tänkt tapetsera hallen beige men överväger på vitt med grått golv.. Får som sagt var se om hyresvärden ens går med på att jag byter golv.. Men så trasigt det nuvarande är så kan de inte gnälla om jag ser till att det blir ordentligt gjort? 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0