Sovmorgon men ändå galet slut..

Statistiken fortsätter att skjuta i höjden. Galet imponerad men funderat fortfarande på var ni alla kommer ifrån? 

Vaknade i vanlig ordning kring åtta imorse, bestämde mig för att jag skulle bannemig sova längre så tvingade mig själv att somna om. Vaknade kring elva av att telefonen ringde, sedan dess har jag Setat i soffan och nu återigen galet slut. Så banbrytande som jag är så ligger jag nu i sängen igen för att vila lite. Så därav dålig uppdatering nu på förmiddagen, ajsing bajsing! 


Medan jag vilar ska jag försöka knåpa på lite inlägg så det inte blir för tomt nu när ni är en herrans massa människor som lägger tid och energi på att läsa. 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Fin blogg du har! Kika gärna in på min blogg också, kanske hittar du något inlägg du gillar? kram:)

2014-03-30 @ 19:52:25
URL: http://www.nattstad.se/victoriaudd

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0