Min klippa i stormen.

Haha Good Luck Chuck! 
Det gick inge bra att hålla mig borta härifrån. Ångrade mig nästintill med en gång men tänkte ge det några dagar stt smälta in, men saknar detta på tok för mycket. Saknar allting. Som min syster sa så förlorar jag ju er alla om jag byter. Dessutom så blir det så galet mycket som skall göras så nej, det där får allt ta och bli en annan tid i ett annat liv. 

Så vad har hänt de senaste dagarna? Tja inte så mycket om jag ska vara ärlig, mest jobbat och slitit som ett djur. Umgåtts med familj och vänner och sovit som en tok. 

Börjat med en ny grej, tallbarrsvatten. Ett glas om dagen för att motverka min allergi, i samma veva som jag slutade ta medicinerna och bytte ut de mot detta så blev jag som utbytt. Mot en tröttare version av mig själv. Men tänker fortsätta ge detta en chans, vädret hjälper ju också till att jag blir tröttare än tröttast. Så några dagar till får vattnet på sig att göra inverkan innan jag ger upp. 

Nu ska jag bege mig ut på promenad för att sedan hamna hos Therese, ligger och funderar ut bästa vägen dit. Några förslag? Jag har nog redan min rutt utstuderad och färdig men ändå. Allt kan hända på en promenad. Haha 

Så har jag tidigare idag varit med Melvin och Mathilda då Tilla skulle på disco och deras päron jobbade. Det var mysigt! Mina älskade troll! 


Nej snöra på sig skorna och ut. Ut ut ut. 
Men jag är här för att stanna, för gott denna gången. Inge mer prat om att överge denna bloggen, min klippa i stormen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0