Blablabla..

Efter order från chiefen så är det dags igen för en uppdatering. Mitt liv känns som att det går på rutin numer. Förr så kunde jag vara vaken till mitt i natten utan problem, nu skulle jag mer än gärna lägga mig redan vid fyra på eftermiddagen. Men härdar ut till nio halv tio, så snart sover jag. 


Här ser ni mitt alldeles egna skrivbord, bara till för mig! Underbart det är vad det är! Inte alls lika tomt längre men fortfarande samma ordning. Struktur ska det vara annars blir jag snurrig. 


Hann även med att träffa tomten i Lördags tillsammans med större delen av familjen. Myste runt på marknaden och bara var ett slag, mysfaktorn var hög. 


Idag var skolgården täkt av frost, tyvärr blev glittret inte alls synligt på bilden, men åh så vackert det ändock är när allting glittrar. Det enda negativa är att man inte alls är van med att det ska vara så himla kallt! Men man vänjer sig även vid det. 

Nu ska jag göra ett tappert försök till att lägga ifrån mig telefonen, sen blir det stt sova min skönhetssömn och upp samma tid som vanligt. Slutar ändå relativt tidigt imorgon, om jag inte lyckas mig på att jobba över! Vilket jag ändock gjort varje dag denna vecka. Än så länge så har jag jobbat 110h denna månad, känner fortfarande allt mer att detta är något jag vill hålla på med! Love love love it. 

Puss och godnatt mina fina stjärnor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0