En ny vecka!

Vet ni hur galet skönt det är att ligga i sin egna säng, med sitt bästa täcken och den bästa kudden som världen skådat? Vet ni det? Säkert? För det är precis den feelingen jag har nu! 

Tröttare än tröttast men tänkte slänga in ett litet inlägg här innan jag tar John Blund i handen och försvinner några timmar. 

Jobbat idag i vanlig ordning, måste fasiken säga att denna grenen i jobbet tilltalar mig bara mer och mer. Ska minsann börja kolla upp lite olika utbildningar inom detta, för har nog bannemig kommit på det som jag vill spendera mitt liv med. Iallafall som jag känner nu! Spelar ingen roll om de så är dåliga dagar, för känslan när man går hem är ändå oslagbar. I'm on top of the world då. 


Denna November kanske ändå kan bringa något gott med sig? Men jag ska absolut inte ropa hej för tidigt! 

Nej ta alla era mustascher och gå och lägg er och vakna upp till en underbar dag, så som jag planerat att göra. 

Tack och hej gullisar! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0