Klar förbättring.

Idag kom första lönen, lite blygsam ändock men oerhört behövlig. Så kan ana att nästa lön som är på dubbelt så många timmar kommer att sitta fint. Alltså efter en hel del strul med olika banker under dagen så begav jag mig hem och rensade ur kylskåpet. Det blev ekande tomt! Sedan åkte jag iväg och storhandlade för kommande månad så nu är kylskåpet betydligt förbättrat! 


Plus att en massa även hamnade i frysen! Så de enda som behöver fyllas på är nya lökar, då de var fula i affären. Är på något mystiskt vis väldigt kräsen när det kommer till lök, får inte vara ens lite mjuk. Hmm, någon annan än jag som har den känslan? Trodde inte det. 

Nej nu ska jag ta och pallra mig ner under täcket! Uppe på otroligt mycket övertid idag, skulle vanligtvis sovit för över en timme sedan. Men med detta kanske jag får sova hela natten utan att vakna? Har en dålig ovana av att vakna först tolv, sedan tre och sedan fem. Inte optimalt men det är som det är. 

Puss och godnatt på er ugglor i nattens frost. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0