Min fina lilla vän.

Jag har en underbar vän, en vän jag väldigt sällan träffar nuför tiden. Men som ändock nästintill varenda dag finns bland toppen av konversationerna i telefonen, som ändock följer min blogg slaviskt (just de!), som ändock kommenterar min blogg samt poängterar väldigt duktigt på sms om bloggen står tom i allt för många dagar i sträck. Min fina fina vän Emma! 


Vi måste sluta träffas så sällan vännen, de är fy och usch och en kvart i skamvrån för oss båda två! Haha 

Ska försöka mig på detta att blogga oftare! Men jag vet åtminstone att jag får ett hyttande finger om jag missar en dag eller två! 

Kommentarer
Postat av: Emma

jaaaaaa någon lär ha koll på dig ;)
Och ja! Vi måste ta å ses oftare :( <3

2014-12-01 @ 17:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0