Värmen från en annans täcke än mitt.

Brr ligger här under täcket som inte är mitt och försöker värma tårna. De blev som tio små isbitar när jag gick på toaletten för en liten stund sedan. 


Fy farao vad jag längtar hem till sängen! Var hemma en vända innan jag skulle vidare hit igår. Övervägde på att släpa med mig mitt täcke och min kudde men beslutade mig för nej, det är bara tills imorgon. Alltså imorgon fredag, är vattnet inte fixat imorgon då blir jag för det första tokig, för det andra så lär jag då hitta sovplats igen. Detta var inte alls roligt, men oj vad bortskämd man är med vattnet! Allting blir krångligt när man inte har fri tillgång till det. Tokigt. Fruktansvärt tacksam för att Therese lånar ut sin lägenhet till mig! Guld värd! 

Nåja nu ska jag blunda i ca 30-40min till innan det är dags att börja kliva upp. 
Hoppas ni får en underbar dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0