En hel del blandat!

Hejsan alla glada! 
Det är helt galet egentligen vad som hänt i mitt liv på senaste, massa tokigheter, bra saker samt dåliga saker. Men så fungerar väl livet? Eller har jag fel? 
Nåväl jag tänker endast återberätta det positiva, jag har skrivit på pappren till lärarvikarie. Så snart så kommer mitt liv kicka igång igen, snart är jag ej längre soffpotatis (synd att klaga dock!) skämt åsido. Nåväl, nedan ser ni ett litet kollage med vad jag haft för mig och hur jag sett ut den senaste tiden. Massa kompismys och familjemys. Underbart! Samt att jag inom en snar framtid kommer att införskaffa glasögon, mina ögon är inte mina bästa vänner längre. Tråkigt men det är väl även sådant som livet har i ryggsäcken. 


Nej nu ska jag mysa vidare på soffan, snart dags att dra upp till tvättstugan. Borta bra men hemma bäst! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0