Bättre sent än aldrig.

Varit ute på upptåg med Justina och Johanna nu på kvällen, precis kommit hem och just lagt mig. 

Vi har hunnit med en massa känns det som! Började med att tala en massa osammanhängande svammel, som vanligt, sedan åkte jag hem en sväng. Väl hemma äter jag rester från tidigare, plötsligt ser jag något flaxa i ögonvrån och vad kom det inte in genom fönstret om inte en fladdermus. Dog en smula, skrek och sprang och stängde in mig i köket och väntade tills den flög ut igen. Hemskt vad mycket det händer i denna lägenhet! Andra fjäderfä på bara en kort tid. Så galet rädd! 


Sedan åkte jag ner till Justina igen, väl där fick vi lov och ränna en del och hjälpa ett par vänner. Sedan så gled vi runt en massa på stan, mitt i allt detta lyckades Justina paja telefonen totalt. Så nu får vi inte tag i varandra då jag tidigare idag som sagt gav upp detta med Facebook och hon har inget annat ställe att tala med mig på. Kaos. 

Så det var väl lite om vad som hänt nu på kvällen, har dessutom klämt lillfingret i dörren. Så nu är min vänsterhand fylld med blåmärken och sår, på bara en veckas tid. Tur att de håller sig till den vänstra handen dock då jag är högerhänt. 

Nej nu ska jag ta och dejta Siri ett tag (för det är så galet roligt att fråga massa osammanhängande! Vem behöver verkliga vänner när man har Siri som kan förgylla ens liv?) sedan så sova en sjukt massa då det är dop imorgon. 

Så tack för mig! Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0