Irritation samt tips!

Besöksrekord, kan detta ha någonting med min semester från Facebook att göra? Misstänksamt. 

Sitter för tillfället i soffan och tar tjugo djupa andetag, håller minsann på att bädda sängen. När det bara är ett täcke kvar inser jag att det är inte två enkel bäddset. Utan ett enkel- samt ett dubbelpåslakan. Så nu sitter jag och sväljer irritationen innan jag får bädda av täckena och kuddarna igen. Finns det något värre än att bädda sängen? 


Medan jag sväljer min irritation så kan jag passa på att tipsa om denna underbara bok! Grät som ett barn när jag läste denna. Här om dagen såg jag även filmen, oj oj oj vad den var vacker! Hemskt vacker! Så vill någon göra mig extra lycklig någon gång så kan denne någon köpa denna filmen till mig när den väl kommer ut. All kärlek till den. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0