Sjukdom och elände..

Som de tidigare inläggen så tänker även detta innehålla klagomål på mitt tillfälliga tillstånd, men idag är det dag tre på förkylningen och de säger att det är den värsta dagen. Så som jag mår nu så kan jag lova att jag håller med dom! För fy vad dåligt jag mår, helt sinnessjukt! Vaknade dessutom just, jag har vaknat mellan 7-9 varje morgon hur länge som helst, men visst okej första gången jag vaknade var klockan sex imorse men det vägrade jag. Då jag var hemma tre inatt efter att ha kört på syrran och hennes vänner. 

Usch och fy för förkylningar, usch och fy för tråkiga inlägg om förkylningar. 

Nu ska jag masa mig ur sängen åtminstone och klä på mig, dags att rösta. Ska hosta på varenda människa jag möter bara för att. Nej då det ska jag inte. Men rösta det ska jag göra. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0