Lastbilsfärd.

Så var det fredag, än en gång. 
Dagarna tycks rusa förbi, inläggen blir lidande. Gjort två klipp som kommer komma upp under helgen dessutom. 

För tillfället är vi mer eller mindre mitt ute i skogen utanför Smedjebacken och tvättat lastbilen. Den där lastbilen, för första gången sedan Johan började detta jobbet så har jag åkt i den, hej och hå farbror blå. Det är inget för den åksjuke! 


När vi väl är färdiga här så ska vi rulla hemlivet, där ska vi plocka ihop lite grejer sen åka och kvällsbada. Alltså ja, idag ska jag äntligen bada för första gången detta året! Som jag längtat! 

Efter det blir de kvällsmat bestående av varm choklad och macka, imorgon kommer hulliganbarnen, inte de två som bor hos oss. Utan min syster underbara barn. De ska sova över hos oss för första gången! Älskar att mina fina barn vill sova över och ha sig! 

På återseende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0