Pennor och papper.

Så var det dags för en nostalgitripp än en gång. Suttit här på förmiddagen och målat tillsammans med Tindra, när jag var liten var detta bland de bästa som fanns! Att måla mönstren på hushållspapper och toalettpapper. Så idag tog vi oss en ordentlig tripp down The memorylane. Nu ska vi strax göra oss i ordning och åka och äta någonstans då Johans mamma bjöd oss på mat ute. Sen är de full rulle till sängdags då vi både ska hinna med kalas och åka och bada. Hej och hå! 


Gjorde någon annan detta som barn? 

Kommentarer
Postat av: ISA

oj, känns som skitsvårt att måla på!? haha.

SVAR: haha jaaa, vad är detta för badkruka fasoner!? ;) säg till om du tar dig ett dopp i helgen. Då MÅSTE jag med!

Svar: De är inget för perfektionister ska jag tala om för dig ;) för de blir kletigt och kladdigt men min förvridna hjärna säger att de är fint så! Haha

Absolut säger jag till ;) kan hända att de blir sig ett dopp imorgon för oss, Moahaha!
Madelene Holmström

2015-08-15 @ 15:14:40
URL: http://isabyl.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0