Wreck this journal - video 1


Så var det dags att slänga upp videon här på bloggen. Finally! Det är fix och trix med att få in en video i ett blogginlägg, eftersom jag mestadels redigerar och gör banners (som den här ovan) i mobilen samt skriver inläggen sedan måste det sparas opublicerat. För att sedan gå in via datorn för att lägga till videon från youtube. Men vad gör man inte för att dokumentera sin bok? 
 
Videon är inte alls lång, första videon någonsin som jag gjort förutom de som är inspelade rakt igenom som man kan hitta under flikarna till vänster. Fick hjälp av Julia att filma det jag inte själv kunde filma, därav olika storlekar på filmklippen, men enjoy! Gilla och kommentera vad jag ska tänka på till nästa gång!
 
 

Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Åh, det där verkar så kul!

Svar: Det är FRUKTANSVÄRT ROLIGT! Man har så många idéer och tankar kring alla sidorna! Kan vara det bästa köper jag gjort på länge!
Madelene Holmström

2015-08-12 @ 20:37:09
URL: http://skogsraah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0