Dividers

Hejsan hoppsan, så var det dags att blogga lite om kalendern igen. 
Även fast det är måndagar som innebär det så ville jag tjuva lite och skriva redan idag. Men som alltid kommer veckans uppslag imorgon! 
 
Idag vill jag visa er mina egengjorda avdelare eller dividers som det så fint heter på engelska, de är bara gjorda i papper utan laminering då jag inte har tillgång till en laminator. Men på detta viset kan jag byta ut de titt som tätt. Snart dags att byta ut de igen faktiskt, haft dessa ett tag nu men bara glömt att visa de.
 
 
Den med zebran blev det en ful vit kant på, men jag har levt med det. Så såhär ser de ut, de jag gjort själv. Men ska som sagt byta ut dessa då de börjar bli väldigt kantstötta. Men det känns mer personligt att göra såhär, då kan jag dessutom använda vilka sidor jag vill utan att använda de fem original avdelarna som hade sina sidor i sig. Man kunde inte byta plats. Men även plockat ut en MASSA sidor också. Men denna vecka kommer det komma upp en video dessutom på hur kalendern ser ut invändigt då det är dags att sätta i nya årets sidor, så tänkte visa igenom vad jag gjort sedan augusti i år. 
 
Hoppas ni är lika spända som jag är! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0