Hur det är och hur det inte är.

Hejsan älskade läsare. 
Som ni kanske redan förstått så har jag nu jullov, tänkte ge er en liten uppdatering som inte resulterar i Sims. 

Igår så sa jag hejdå till mina kära barn, vänner och kollegor på Saxdalen skola. Jag kommer sakna varenda en där! Både de barn jag spenderat de senaste tio veckorna tillsammans med, men också de andra barnen som jag utvecklat en bekantskap med vis raster, matsalen samt temadagar. Men på måndag ska jag iväg på intervju inför våren och 28 dec får jag mitt slutgiltiga svar på om jag kommit in eller ej på skolan. Hoppas inte på allt för mycket, men ändå finns så klart hoppet där. 


Imorse vaknade jag som en svarthårig guldlock. Såhär som vi ser ovan är hur mitt hår ser ut om jag inte borstar de efter tvätt, då blir det megalockigt. Hade kunnat varit vackrare, ta mig rätt. Men jag bil så gärna ha lockigt hår, men inte trollockar så som mitt är. Sakta men säkert blir det längre iallafall vilket jag är oerhört glad över!

Nu ska jag återgå till att spela lite, i vanlig ordning, sedan tror jag vi ska påbörja det "hemliga projektet" här hemma. Lovar att det kommer att komma bilder om vi gör det. Ha det så bra så länge och längta efter en snöig jul precis som jag gör! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0