The Sims 3

Min absoluta bästa bloggföljare fick in mig på sims spåret än en gång. Inte spelat det på vad som känns som en evighet, men nu är jag fast i träsket igen. Så i detta inlägg tänkte jag faktiskt visa er lite bilder från mitt spel, på huset främst samt de jag spelar med. 
 
 
Här har vi alltså huset som "jag" bor i, spenderade hela två timmar med att bygga detta. Alla möbler är från originalspelet, lika så allting annat. För när jag byggde huset så hade jag bara originalspelet installerat. Så lade faktiskt ner en massa tid på detta huset, ville få det rätt med en gång. Dock har jag hunnit bygga ut det en gång sedan jag började spela. 
 
 
Här ser ni huset uppifrån, dock med alla väggar nedfälda. Hela huset går i vitt, grått och blått i olika nyanser. (Samt gula blommor utanför dock.) Om vi börjar uppe till vänster så har vi ett vardagsrum, två toaletter i olika storlekar samt ett kök. Sen nere till vänster ser vi sovrummet, hallen och hobby rummet. Dock så har jag som sagt byggt ut och det har jag gjort "upptill", man går via vardagsrummet till en ny hall och där finns ytterligare två sovrum. 
 
 
Här har vi trädgården som omringar parkeringen. 
 
 
Sovrummet i närbild, dock är sängen utbytt till en dubbelsäng numera. 
 
 
Här har vi köket i en helhet, lite blandade mönster men i mina ögon så går de ändå ihop i detta köket. Här inne har jag dock satt upp lite mer väggdecor och lampor då det var lite väl mörkt på kvällarna. 
 
 
Sist men inte minst vill jag presentera familjens medlemmar, än så länge två till antalet. Mamma Tyra och dottern Hilma. Nu är dock Hilma en tonåring och Tyra snart en gamling.
 
Som jag älskar detta spelet! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihihi😍😘

2015-12-16 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0