Febern från helvetet.

Haft feber sedan förra måndagen, jobbade ändock måndag till torsdag. Men sedan jag gick hem på torsdag så har jag varit mestadels utslagen hela dagarna, jätte roligt när man har långledigt? Ohja. Idag har jag lyckats tagit mig ur sängen för det nödvändiga, fortfarande helt jäkla utslagen. Förstår inte varför jag inte bara kan bli frisk.


Min utsikt sedan igår morse, har knappt ens orkar startat tvn, bara legat här och mått allmänt kasst. Men de borde fasen ta och ge sig snart, annars vet jag inte vad jag tar mig till! För nu vill jag tillbaka till jobbet, även fast jag vet att de är bättre att vara hemma och bli frisk så är det ändå inte sådär jätte roligt då jag börjar på nytt imorgon. Med egen klass och allt! Tur att de är på samma skola så dom både vet och såg förra veckan att jag är inte friskaste fläkten just nu. 

Nej nu har ni fått lite uppdatering, så nu ska jag fortsätta glo i väggen och försöka att inte somna hur lockande det än är då min plan är att jag ska jobba imorgon, men det märks hur det blir med det..

Kommentarer
Postat av: Emma

När blir de biomys då ?;)

2015-02-15 @ 17:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0