Grey, Grey, Grey!

Ojoj vad händelserikt mitt liv har varit på senaste tiden. Mestadels ont dock. Men det är sådant man får ta, de blir bättre någon gång. 

Spenderade fredagen med matförgiftning och sedan på lördag kväll så bestämde jag, Justina och Johan oss  för att gå på bio. Sagt och gjort, tio minuter senare satt vi i salongen och vilade våra ögon på 50 shades of Grey! Oh my God vilken film det var, lovely! 


Kommer längta ihjäl mig efter den andra filmen, men är lika arg på honom i filmen som jag var i boken. Kanske ilskan från boken som sitter kvar? 

Nu vet ni någorlunda vad helgen har erbjudit för mig iallafall, nu ska jag ta tummen ur och städa färdigt. Tänkte att lägenheten skulle vara ren och fin till Wallander börjar. Sedan ska jag plåga mig själv att vara vaken till tolv för då börjar stalker då jag missade det i måndags. Varför ska repriserna gå mitt i nätterna för!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0