#bejakadindubbelhaka

Hur kul är detta egentligen inte? Dessutom hur bra är de inte? Alla dessa skönhetsideal hit och beachen 2015 dit.. Alla som känner mig vet ju att jag inte är det smalaste man kan hitta i ett par skor, har väl aldrig riktigt trivts så heller. Så som jag är, förens jag träffade Johan som fick mig att inse att det spelar ingen roll vilken storlek på kläderna man har. Det spelar ingen som helst roll om man plattar håret och sminkar sig varje dag. Han fick mig att inse att de finns så mycket mer är det, det viktigaste han har lärt mig är att jag duger som jag är. Hur bra är inte det då!? 


Jag utmanar er alla som läser att bejaka din dubbelhaka och lägga ut de på instagram. Oavsett om du bara får en, tio eller hur stora de än är. Bejaka din dubbelhaka! Min heter Sven och är mjuk och jätte gosig, helt okej vän som alltid ställer upp att göra det mjukt och skönt för huvudet när jag inte riktigt orkar hålla upp det. 

Bejaka din dubbelhaka.
Kan inte vara mer tydlig va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0