Det här med inredning..

Sen jag flyttade hit så har inredning helt plötsligt blivit så mycket intressantare och roligare. Att bygga upp sitt hem med detaljer. Dock så är det mest titta nu, men köp-fingret kliar ska jag säga er. 

Vi planerar och planerar om tusen gånger om nu känns det som. Det svåraste rummet ändock att göra om är ju badrummet. Då det är fräscht i sig, behöver bara byta toasits och ett annat tänk vid "diskbänken". 


Men det svåraste med badrummet är nog ändock att inreda på något vis. Med detaljer. Känns som att Vad jag än gör så känns det bara rörigt där inne. Men ska gnugga geniknölarna något enormt här framöver. Dock så kommer vi som sagt ta de lugnt med renovering efter barnens rum (som tar längre tid än vi först tänkt oss) men lite inrednings detaljer kan väl inte skada? Håll med mig nu! Tyck på hjärtat här nedanför om ni håller med. Skriv en kommentar om ni har egna idéer och tips! We can do it! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nytt inlägg dåå

Svar: Haha jag ska vännen! haft fullt upp med att spela kort 😂
Madelene Holmström

2015-07-21 @ 22:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0