För det var min födelsedag..

God morgon. 
Det har varit lite dålig uppdatering de senaste dagarna, anledningarna har främst varit det faktum att jag samt min brorson fyllt år. Då prioriterar man kanske inte bloggen sådär värst jätte mycket, eller något. Plus att jag tröttnat något så fasligt på att blogga via telefonen. Så jag ska göra i ordning min "speldator" så det går även att blogga från den, till viss del. Då det är några tangenter som är försvunna från den. Eller om jag ska göra som jag gör nu, att jag lägger in bilderna i ett inlägg och sparar som utkast och sedan skriver via TV-datorn (Som vi så fint kallar den, familjedatorn om inte annat) så blir det nog kanon, hur som när som kommer det att skrivas inlägg från datorer från och med nu så det kommer ju ta liite mer tid än via telefonen. Men jag vill få in det här med tangent användning igen.. Nåja, kika på de två blygsamma bilderna nedan för att förstå vad jag har haft för mig. 
 
 
 
Här ovanför ser vi ett par av många presenter. Fick bland annat dessa lyktor, glasformade diamantlyktor, hänglykta till fönster, handdukar, en golvlykta, blommor, en åh så galet fin vas, samt frukosten på sängen. Som dock hände en dag för sent MEN det är tanken som räknas om ni frågar mig. Min fina älskling jobbade ju så han kom inte hem förens vid lunch på min födelsedag. Så jag fick frukost på sängen igår istället, så galet mysigt! Där var bara vi två, regnet utanför och nyrostade mackor och nykokta ägg och allt var bara sååå mysigt. Frukosten smakade tusen gången bättre än vanligt, då äter vi oftast samma sak till frukost varje dag nästintill. 
 
Nej nu ska jag till och äta frukost, på tal om frukost, sedan ska jag plocka lite här hemma. Ett evigt plockande. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0