Gårdagens.

God morgon.

(Varning för äcklig bild längre ner. )

Japp, vaknade just. Inte ett dugg kry, ögat slutade vara igår och de blev nästan fint, sen vaknade jag imorse. Buhu! Såg hemskt ut. 

Jag ligger back på ett beställningsinlägg som E ville att jag skulle göra. Men igår var de så mycket, vi var som sagt på Sportys med barnen ett par timmar, sedan åkte dom hem. Direkt efter det hamnade vi vid mamma och pappa där syrran med familj var. Hux flux så hade vi alla beställt en varsin Vulkan pizza. Den gick att äta men det var nog inte min grej det där. Sen hann klockan bli så mycket så det blev en film sedan sova. Så därför har det inte kommit upp än. 

Men ska försöka slänga ut de idag om jag orkar då jag är helt slut tack vare ögat. Planen är att vi ska till Örebro men ska ögat krångla på detta viset och jag må såhär då blir jag nog hemma. Sjukt tråkigt! 

Såhär roligt ser mitt öga ut. Dock är det tvättat och rent nu. Men svullet och känns som att jag har sandpapper i ögat. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0