Hemmafix.

G O D M O R G O N . 
Äntligen så har solen kikat fram! Blå himmel och så härligt som det kan bli! En mycket bra lördag med andra ord. Iallafall om ni frågar mig. Vad dagen har att erbjuda är en bra fråga, vet att vi ska iväg och hämta ett nytt vardagsrumsbord. Så vårt gamla kommer nog att säljas, bara för att bli av med skroten liksom. Gräset kanske också skulle behöva klippas? Vet inte. Märks väl vad vi hinner med, först och främst måste törnrosa vakna ur sin skönhetssömn. 
 
 
Igår när Johan var på jobb (Som vanligt nu för tiden.) så satt jag och stirrade på denna skänk, byrå, vad än man nu kallar den. Så insåg jag hur otroligt trött jag var på att stirra på de där DVD fodralen i tid och otid. Sagt och gjort så kånkade jag upp alla fodral i sovrummet och stuvade ner dom i en låda. Tadaaa så blev det att se ut! Min fina vas som jag fick av mamma och pappa fick sig en självklar plats, lika så ljuslyktorna som jag fick av Johan och Johanna. Bilderna på barnen var en självklarhet att de skulle stå kvar där. Så mina fina läsare, vad tycker NI om förvandlingen? Bättre? Sämre? Jag är toknöjd iallafall. Sakta men säkert börjar vårat hem att förvandlas till det som vi visualiserar att det kommer att se ut. Nu är det bara ungarnas rum kvar att göra färdigt sen ska vi måla taket i köket sedan får renoveringarna pausas lite. Tills vi kommer på exakt hur vi vill ha det i hallarna, samt hur vi tänkt ha det i den framtida "Walk-in-closet"en. Om vi nu verkligen ska ha en eller om vi gör ett litet gästrum av det hela. Den som lever får se! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0