Madde goes crazy!

Hejsan hoppsan! 
Nu tänker ni men vadå två gånger på samma dag? Har hon slagit i huvudet? Nej det har jag inte, som jag tidigare skrev kommer det minsann att komma upp lite fler inlägg än tidigare. Möjligtvis inte kanske flera om dagen, kanske inte ens varje dag. Men nu har jag åtminstone förutsättningarna till att göra det! 

Ville bara dela med mig utav en av Guds bästa skapelser so far..


Alltså mumma säger jag vara till LOKA likes candy - Persika. Kan vara något utav det godaste jag smakat på länge, doftar precis som godisen och smaken är nästintill snarlik! Blir frestad att smaka de andra smakerna när denna var så nära man kan komma originalet. Tummen upp till Spendrups för denna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0