Tonårsbossen.

I vanlig ordning denna vecka så spenderar jag dagen på soffan. Ögat gör mig helt jäkla slut, inte ett dugg roligt. Feber på det också så inte alls glad Madde längre. Så trött på att vara sjuk! Så det är Tonårsbossen som gäller tills jag blir piggelin igen. 


Igår så var jag, Julia och Johan ute på massa äventyr. Eller ja, Johan hälsade på vänner och jag o Julia lekte i lekparken bredvid. Lekte och lekte, vi gjorde en massa grejer ur våra Sabba den här boken böcker. Finns lite bilder på Julias instagram (julia_halme) samt en video på min. Har även klippt ihop en video om allt min bok fick utstå, men det kommer läggas upp en annan dag. 


Tack för igår vännen! 



Kommentarer
Postat av: Skogsraah ☾

Uschdå, krya på dig!

Svar: Tack så mycket :)
Madelene Holmström

2015-08-01 @ 12:03:39
URL: http://skogsraah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0